★ ★ ★ ★ 4.3 / 5 TRUSTPILOT
Bli medlem og få 500p i velkomstbonus
60 DAGER ANGRERETT
På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene som kundene våre stiller. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt her, ta gjerne kontakt med oss på info@nordicnest.no
Som Kunde har du angrerett i 60 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til nordicnest.no innen 60 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen).
RETUR - STEG FOR STEG
Pakk produktene du skal returnere i orginalemballasjen og pass på at embalasjen er stengt skikkelig. Legg ved følgeseddelen i returforsendelsen.
Om du har valgt faktura, kontakt Klarna for å forlenge forfallsdatoen på fakturaen. Du når Klarna på telefon 21 01 89 91.
Du kan også velge å returnere pakken selv. I så fall ber vi deg sende returen til:
Returadresse:
Nordic Nest
c/o Postens Godssenter
NO-0060 Oslo